CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Khamis, 8 Januari 2009

allergy datang lagi... Qaseh jaga kamu

Alahai aku kena tag lar dari Qaseh nak kena budak ni... allergy aku datang lagi habis gatal merenyam rasa seluruh badan. Tak per lar setelah ditimbang kilo berat dan ringan aku sahut cabaran... hihihi apa-apa aje. Sebenarnya takde yang istemewa pun aku ni (kanda jer yang tau.. hi hi) malu lak nak tulis tapi disebabkan ianya hanya fakta jadi aku tulis seringkas ringkasnya.

1. pemalu

2. tak kenal orang kata sombong.


3. tak berapa pandai nak bergurau tapi tak bermaksud tak boleh bergurau (sekali bergurau macam nak beresling... hi hi kalau ketawa macam nak pecah perut tapi jarang jarang)


4. paling ler benci sesangat orang yang poyo dan tergedik gedik.


5. nampak macam garang tapi hati penuh keikhlasan ( perh... puji diri sendiri... orang kata bukan aku yang kata... ha ha)


6. cerewet dalam urusan rumahtangga dan anak-anak (dengan kanda tak cerewet dah kenal luar dalam... ahak)


7. terlalu memikirkan pelajaran dan sasiah akhlak anak-anak dan sentiasa berusaha mencari keredhaannya(tekanan tekanan)


8. aku suka banget tengok tv dan baca-baca.


9. suka pada kesempurnaan (buruknya aku ni)


10. ingin menjadi ibu yang berjaya membesar dan mendidik anak-anak ( rasa diri tak berguna kalau anak tak berjaya... kalau rasa perangai aku tak elok jangan ikut amaran keras..)


p/s: kan aku dah kata takde yang istimewa pun sama jer dengan orang lain tapi aku tak nak tag sesiapa jangan marah yer Qaseh... moga persahabatan terus terjalin.

12 Luah rasa:

tintaHati berkata...

saya pun nampak garang...tapi memang garang pun...hehehe....salam kak naz ada sehat kah?

Qaseh berkata...

uikss..pemalu ek...tapi dalam pemalu kak lyn..sempat gak beresling..
heheh..best la kak lyn nih..

ku tak sempurna berkata...

ni mesti suka tgk cerita indon... smpi suka banget sama tv

:P

naz ilyn berkata...

tinta...

same ler kita... janji rock

p/s: alhamdulillah dan beransur memulih.

naz ilyn berkata...

Qaseh...

ahak... betuah punya budak... ahh aku memang pemalu... ada bran marilah cuba...hi hi

naz ilyn berkata...

kts...

iye.. suka banget sih tanter nonton senetron.. ahak ahak

Shais berkata...

saya pun begitu ambil berat soal didikan anak-anak nie dari segi pendidikan dan akhlak...mudah-mudahan dapat menjadi anak2 yg soleh.

naz ilyn berkata...

shais...

tulah yang ibu-ibu di dunia ini harapkan tiada ternilai dengan wang ringgit hanya doa anak-anak yang soleh menjadi bekalan untuk kita ke sana kelak... insya Allah

ghost_MaR berkata...

ala ...
dh ad ker ???
x der rezeki nmpknya ...

:-( ...

naz ilyn berkata...

mar...

ha3 dah terlambat mar.. lain kali jerlar iye

sEr0ja berkata...

akk....
akk di tag+award...
sila la ke blog sy ye kak..
mekasih..=]

naz ilyn berkata...

seroja...

tag akak dan lama buat... award akak ambil yer