CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Selasa, 10 Februari 2009

sungguh tak aci....


Sungguh tak aci cik adik Farah tu nak kasi award dengan tag sekali... tapi apa yang gila-gila bebeno blog akak ni Fara oooii.

Rasa-rasanya akak dan blog akak belum tahap gila lagi...hihihi apa-apa pun terima kasih bebanyak besar tapak tangan laman Lurah Rasa akak tadahkan.

Minta ampun bebanyak sebahagian dari tag tu terpaksa akak abaikan jangan marah iye Fara... mesti serik dengan akak ni... hihihi




4 Luah rasa:

tintaHati berkata...

ala kak tag mudah jer tu tunjuk penghargaan kpd yg memberi...huhuhu...

ain berkata...

tahniah ye dpt award!!! kdg2 seronok gak bila dpt award, so we know there is someone out there yg suka blog kita.

Fara berkata...

kak gila2 x pe. jgn giler udah :)

naz ilyn berkata...

tintahati...

memang mudah tapi akak ada hasrat untuk berikan award dari air tangan akak sendiri kepada sahabat-sahabat yang memberi sokongan kepada blog akak macam tinta...

p/s: tak taulah bila tapi tungguuu

`````````````````````````````````````

ain...

betul tu memang bebanyak terima kasih kepada yang memberi asal jangan berkecil hati sudah ler..

```````````````````````````````````

Fara...

tulah... kekadang nak naik gila gak bila ketandusan idea nak posting... hihihi

p/s: terima kasih yer Farah jangan serik tau sebab tak dapat selesaikan tag...