CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sabtu, 9 Mei 2009

Selamat Hari Ibu


Award yang cantik dan manis ni datangnya dari kenalan baru dari Kluang Johor Reen. Terima kasih reen... besar tapak tangan laman blog saya tadahkan.




Terima award Hari Ibu ini dari Qaseh... terima kasih. Sesungguhnya ini adalah sebuah penghargaan bagi semua wanita di dunia ini. Semoga kita semua dapat menjadi seorang ibu yang soleha dan dapat menggalas semua tanggung jawab dan amanah terhadap anak-anak permata hati kita dengan sepenuh jiwa dan raga.




Dan sempena Hari Ibu pada hari ini saya dengan rasa keikhlasan di hati menucapkan Selamat Hari Ibu buat semua pengikut blog saya dan sahabat-sahabat maya semua. Sila ambil buah tangan yang tak seberapa ini dari saya semoga kita semua dan ibu-ibu di seluruh dunia bersama-sama menjadi seorang ibu yang sentiasa mencurahkan sepenuh kasih dan sayang, membimbing dan mendidik dengan ilmu dunia dan akhirat, menunjukkan contoh dan teladan yang baik juga hargailah amanah yang Allah berikan pada kita sesungguhnya merekalah harta yang tiada ternilai hingga ke hujung nyawa kita InsyaAllah...

Buat wanita-wanita yang belum lagi berkesempatan menjadi seorang ibu terutama buat eila, bersabarlah... semuanya dugaan memang tidak mudah menerimanya tapi apakan daya DIA maha berkuasa dan padaNya juga kita meminta.

Sila Ambil Award dan Kad... mane nama yang tertinggal harap maaf.

Semua pengikut wanita yang bergelar ibu
izan
cikLah

diya
joyah senget
arnirina
arryani
kak tie
noorlara
kak chik
reen
asyareena
kak ain
suzi
tasik merah
Qaseh ( sha )
mek tie
kulna
uji cham
siti noriza
faish
zue
mak su
Ms.Lilies
ibu ayu
kak intan RH
eila
ima
nita (dEaLoVafm)
fara
azza (sedetik hati)
erisya
Nur Aflah
rania
nurdaniella
eja (protozoa2u)


BUAT BONDA...

bonda yang jauh di mata
tetap gah bertahta di hati
takkan ku lupai
walaupun terkadang masa begitu mencemburui
terkadang terbergantungan membatasi
bukan ku tak menyanyangi
tanggung jawab menggalasi
wahai bonda ratu hati
yang tidak pernah mengenal lelah
mencurah bahagia
menatang cinta
agar mengerti hakikat hidup ini
dengan sebenar erti
bonda... moga nanti kita sama-sama
berbahagia di syurga... Amin.


26 Luah rasa:

xiiinam berkata...

Terima kasih....
ckLah ambil...
dan simpan dalam album....
album jiwa...





Selamat hari ibu untuk kamu juga...
moga sentiasa dikasihi suami dan anak-anak..

Sunshine in the morning berkata...

salam kak..

selamat hari ibu akak..

senyum selalu..;DD

kayteeze berkata...

Terima kasih Lyn.

Selamat Hari Ibu untuk Lyn jugak !!

SRISUFI berkata...

salam kakak..

selamat hari ibu....hari hari hari ibu.....semoga kakak sihat ye

ain berkata...

selamat hari ibu untuk naz juga!!! Insyaallah semoga doa2 kita sebagai ibu akan dimakbulkan Allah. Tq for the gift. nanti akak tepek ekh.

~Eila @ Along~ berkata...

lyn..terima kasih byk ye..eila amik award ni...terharu..dgn kata2 nasihat dr lyn...eila sgt hargai...

zureen @ mama berkata...

Selamat Hari Ibu Kak Lynn..

arnirina berkata...

mekaseh..sy dah ameeekkk...

Happy Mother's Day to uu..

LUKISAN PENA berkata...

selamat hari ibu..
salam muhibbah..
followed..sbb this blog ada background bungan yang cantik..

arryani berkata...

Terima kasih banyak... Saya amik nih....Ada nak kena bayar apa-apa tak??heheh. Buat susah-susah jek.TAPI, lain kali bg la lagi..huhuu

kuIna LadyInRed berkata...

toce toce...


leh wat ucapan tak nie...

Selamat Hari Ibu gak utk tuan rumah

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam pagi kak..

nama LOL xder dlm list penerima award..

LOL fikir naper xbagi..

tetiba LOL tersedar yg LOL sepatutnya kena ucapkan

HAPPY MOTHER'S DAY, KAK..

hehehe..

naz ilyn berkata...

ckLah...
terima kasih sudi ambik buah tangan yang tak boleh makan dan tak seberapa tu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ati...
w'salam ati, terima kasih untuk kamu juga moga bahagia dan ceria selalu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kak tie...
sesama... moga kak tie dan sy juga terus berusaha menjadi seorang ibu yang mantopppp dan cun selalu... hihihi.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SRISUFI...
w'salam... terima kasih semestinya hari-hari tu adalah hari ibu kerana ingatan dan doa itu sentiasa berterusan... moga sri sentiasa bahagia dan ceria selalu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kak ain...
terima kasih sudi ambik insyallah sesamalah kita berdoa dan moga termakbul.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

eila...
terima kasih... segalanya sebagai tanda ikatan persahabatan kian terjalin dan berkongsi penghargaan bersama.

reen berkata...

SELAMAT HARI IBU SIS...

mekacih ye nt free sy amek...jngn lupa amek awrd hari ibu kt blog sy gak ye...:)

~ujicham~ berkata...

time kasih.... sayangi ibu kita :)

nurdaniella berkata...

salam naz.. selamat hari ibu juga buat naz.. terima kasih yer untuk award tu..

naz ilyn berkata...

zureen...
terima kasih zureen...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

arnirina...

sudi-sudikanlah ambil buat kenangan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LUKISAN PENA...

terima kasih kerna sudi jadi followed kerna bunga itu... kamu suka akak pun suka.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

arryani...

sesama... free jer sebagai tanda persahabatan dan kita adalah seorang ibu yang tabah insyallah.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

kulna...

terima kasih... moga sentiasa bahagia melayan karenah anak-anak dan moga ceria selalu.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

LOL...
LOL... akak doakan moga tahun depan kamu akan mendapat award dan ucapan SELAMAT HARI IBU... hihihi akan ku nanti.

ima berkata...

terima kasih naz...
nanti ima ambil ye..

Selamat Hari Ibu jugak buat naz...moga bahagia disamping anak2 dan suami.

Bunga Rampai berkata...

Semoga Allah memberkati segala usaha ikhlasmu sebagai seorang IBU, juga dipermudahkanNya bagimu segala amal dunia akhirat.

Selamat Hari Ibu.
Salam :)

noorlara berkata...

terima kasih, muuuahhhh semoga kita semua adalah ibu yg terbaik pernah dimiliki oleh anak-anak

*GB* berkata...

Ibu naz yg manis

Selamat meraikan Hari Ibu

:)

naz ilyn berkata...

reen...
terima kasih nanti sy ambik iye...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

ujicham...
sesama kita sayangi dia jua...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

nurdaniella...
w'salam... sesama moga doa kita sebagai seorang ibu dapat melingkari hidup anak-anak kita semua...

naz ilyn berkata...

ima...
doa untuk kamu jua saya kirimkan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Bunga Rampai...
terima kasih... doa untuk kamu jua dan semoga semua doa ibu-ibu di dunia ini di makbulkan...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

noorlara...
sesama... moga tetap menjadi ratu hati mereka dan terus bertahta buat selama-lamanya...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

*GB*...
haiii gb lama tak jumpa... terima kasih kerna tidak pernah melupakan kakak mu ini... dan terima kasih atas ucapan mu itu.

izan berkata...

ilyn.....

Selamat menyambut hari ibu sedunia.....

zan dah ambil dan akan tampalkan di halaman izan nanti... terima kasih.

menjadi ibu menguji kesabaran...
mudahan kita menjadi lebih tabah walaupun payah.... tetap kita teruskan hingga akhir hayat. :)

shi3la berkata...

SELAMAT HARI IBU kak....

chantekk semua award nihh..Tima kasih ingat sayer dan selalu mengingatkan sayer..sy hambek award yerk..

naz ilyn berkata...

izan...
sesamalah kita berdoa... moga kita menjadi ibu yang terbaik untuk anak-anak kita amin.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

shiela...
sudi-sudikanlah ambil mmg akak beri pada kamu yang baru akak kenali...