CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Isnin, 24 Januari 2011

bercanda di tepian pantai....

menungkan apa tu adik....
jumpa harta karun ker...

ni kelas buat kek...


hah!!!...dah jumpa pun harta karun....



ni harta karun kerr....

ibuuuu!!!!...tolongggg!!!!...abang nak dera siddiq

macam mano lak leh tersosat gambo makcik ni...suhhh!!! suhhh!!!!...poyi lar sano sebok jo
adik...adik ok tak...kalau ok abang nak letak pasir kat kepala pulak....MELAMPAU TUUUU!!!!!!



dah macam bola dah adik....ni sape yang punya keje ni

kak betul ker apa kite buat ni...ibu tak marah ker...adik...adik ok tak...jangan cakap ngan ibu tau


abang mata adik masuk pasir ni....


adik diam-diam tau abang ngan kakak nak buat rawatan tuk cantikkan badan....
biar betul abang boleh jadi cam badan rozita cik wan ker...takpe adik rela...




selepas rawatan...hehehe