CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Selasa, 14 Julai 2009

bila malas ke dapur... layannn

jangan kata anak jantan tak tau masak.... sesekali kena dera ke dapur.... tapi tak nampak pulak kelibat anak dara sunti aku tu... mane dia pegi agaknya.... malassss.
yang ada menyebuk anak dara sunti yang tak cukup umur ni... sentiasa nak menyebuk.
taaa raaa hasilnya macam sedap dan menarik jer saje jer nak ambil hati....
apasallah pulak gambo ni gelap jer... nampak macam shafiq nak tambah garam. Tambahlah anak asal kau bagia dengan masakan ko itu... hehehe.
Bila kita mula rasa malas nak ke dapur mulalah mengaruk orang-orang di sekeliling kita. Tu jamlah nak menunjukkan skil memasak... ikut suka kau oranglah janji perut kenyang.

Saya jadi pemerhati dari jauh... aduhhh jahanamlah dapur akuuu... kemas kemas kemas jangan pandai nak menjahanamkan dan memporak perandakan dapor aku jerrr... kalau tidak mogok dilanjutkan ha ha ha...


22 Luah rasa:

Ms.Lilies berkata...

hehehe...janji perut kenyang...

nurdaniella berkata...

salam naz.. huhu.. lama betul yer kemalasan tu melanda.. harap2 naz ok.. rindu la..

ima berkata...

naz...lamanya menyepi,rindu jadinye...wah!!!rajinnye anak bujang turun kedapur...kalau macam ni senanglah ibunya...

p/s..cantik dapur naz...

iNsaN BiaSa berkata...

sudah besar ropenya anak bujang akak...hehe..sis..ngape malas2 ni..rindu tau...kabare sis??hope waras2 waey yo....

ku tak sempurna berkata...

hihihi... ada bakat jadi chef nampaknya ...

.
.
.
.

lamanya menghilang!!

zureen @ mama berkata...

Bestnya bila anak teruna akak boleh memasak..

julietchun berkata...

Wewitttt, cantik dapur,hehe.

shi3la berkata...

salam kak Naz..mak aii tak agak-agak akak malas nihh..gilerr lamer tull akak ilang...dahhh jangan ilangg2 lagikk tau..miss youu lahh..!!

tak baik tau buat org rindu-rinduan..

atie berkata...

Rajin ler anak bujang ilyn tu yer....hihi

chekdenoor berkata...

Salam,

Wah ....boleh harap gak anak-anak bujang tu....ukhusss....chekdee tak ada anak bujang....kat umah semuanyer anak dara...... walaucammana pun...syukur alhamdulillah...allah kurniakan anak-anak yang sihat.

LotsOfLove-Pearls berkata...

Kaaaaaaaaaaaaaaaak...

Lamanya HILANG......

kayteeze berkata...

Uwaaaaa.........

Ingat dah merajuk tak nak blogging lagik!

Samalah dengan anak bujang Tie , suka 'selerakkan'dapur, hi hi... rajin macam mama dia, ekekekeke.....

reen berkata...

salam kak..lama sy x singgh sini...windu ar..
waaaahhhh!!!..rajinnya anak bujang akak..leh jd mnantu ni..hikhikhik...

tintaHati berkata...

Acehhh bonda sudah malas memasak ya....huhuhu....

DaliaLiyana berkata...

sape malasa masak leh geng ngn dalia..hehehe...dalia masak cincai je..janji kenyang...huhu...

LotsOfLove-Pearls berkata...

Jangan lama2 nak pulihkan mood k..
hehe..
yg penting kak sihat dan semuanya ok..

take care.

izan berkata...

ilyn..

amboiii.... rindunyer...

patutlar lama tak nampak.... sedang senang hati gitu.... sibujang-bujang bantu ibunya didapor......

sifu jgn garang sngt daa... hihi

noorlara berkata...

yang penting kreatif dan perut tak berkeroncong, amboi hai pandai gaks hadek hakak memasak yer, mintak cikit!

naz ilyn berkata...

Ms.Lilies
mmg betul janji kenyang itu yang penting... sesekali bertukar air tangan apa salahnya.

nurdaniella
hihihi rasa malulah pulak... sy ok ok aje harap-haraplah mood nak berblogger tak terus padam.

ima
terima kasih tak ler cantik mana dapur sy tu ima mungkin ambil bahagian yang betul kot hehehe.
anak bujang sy mmg rajin ke dapur sebab dia suka sangat makan dan kuat makan kkdg tak larat nak ikut perut dia sekejap jer dah lapar balik.

insan biasa
waras dik... akak pun rasa macam dah jauh dari kekawan semua rasa sedihlah pulak... nampak macam dah besar sangat tapi baru jer form 2.

kts
hii kts lama akak tak jumpa kamu terasa semakin jauh dengan kamu... bukan menjauhkan diri tapi keterbatasan mencemburui harap kamu baik-baik saje.

zureen
bolehlah kalau nak harap... kalau akak demam ker apa boleh juga dia masak untuk adik-adik... ikut ayahnya kot.

juliechun
terima kasih sebenarnya bukanlah secantik mana pun... kamu ok ker?

shi3la
w'salam... sorrylah bukan sengaja cuma mahu menggurangkan aktiviti berblogger jer yang penting kamu gembira dan chun selalu akak pun suka.

atie
rajin ikut angin atie... sebenarnya ayah dia yang suruh...

denoor
alhamdulillah... lelaki ker perempuan yang penting mereka faham situasi yang memerlukan pertolongan mereka.

LOL
ada sini dik tak ke mana-mana kamu jer yang tak perasan hihihi.

kak tie
ishhh tak merajuk kak tie cuma kat rumah ni ada yang komplen... tu yang tersentuh... entahlah tak tahu nak cakap macam mane... harap faham.

reen
w'salam reen... hihihi berkenan ker nak buat menantu.

tintahati
sesekali takpe jangan selalu nanti kalau cari tukang masak baru sapa yang susah akak juga yang susah hahaha.

Dalia
betul tu kalau takde mood nak masak... masak cincai-cincai tulah yang sedap.

LOL
terima kasih LOL doa untuk kamu juga harap-harapnya segalanya kembali seperti sedia kala.

izan
ayah dia yang tengah mengajar tu izan sy perati jer... selalunya kalau sy malas ke dapur ayah dia yang ambil alih memasak untuk anak-anak tapi kalli ni ayah dia nak perturunkan ilmu untuk anak jantan dia hehehe.

noorlara
masak cincai-cincai jer tu kak..

zue berkata...

mogok masak ni apasal...
sampai penuh dapur..tukng masak.
untung ada anak bujng.

p/s: dapur pkai automatik ni yg mahal skil nya.

naz ilyn berkata...

zue...
tak berapa sihat sebenarnya sakit kepala tetiba pulak rasa nak bermalas-malasan sesekali nak bermanja...hihihi

p/s: sama jer ngan dapur biasa cuma lebih bersih... lagi senang pakai dapur gas lebih puas memasak.

Bunga Rampai berkata...

Salam Aidilfitri Naz, maaf zahir batin :)