CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Khamis, 5 November 2009

polka dot

Biasanya setiap pukul 6.45 pagi saya dah bertolak hantar anak ke sekolah tapi dah dua hari perjalanan saya terganggu sebabkan si dot-dot ni... geram betul.

Ada ker dia duduk betul-betul kat tengah jalan dengan muka selamber jer tah buat apa tah tercium-cium kat jalan tar nak bunuh diri ke apa anjing ni ingat dia baru putus cinta kot... tu yang gila gaban cari dia punya mambang.

Terpaksa saya berhentikan kereta. Sekali tengok kat belakang ada pulak lori kontena sebesar-besar alam.... alamak!! suhh!! suhh!! ( manelah anjing tu dengar ) eehhh..... geramnya sebelum lori tu honkan saya lebih baik saya honkan anjing tu dulu.

Ishhhh.... dengan ayunye dia jalan tergedik-gedik macam tak bersalah langsung.

Hari ni pun dari jauh saya dah nampak dia betul-betul kat garis puteh tepi jalan nampak macam nak lintas jalan..." hey!! anjing jangan berani-berani ko nak buat hal pagi-pagi buta ni kang aku langar ko tergolek dog baru tahu".

Esok kalau si dot-dot tu ada lagi siap ko aku baling ko dengan batu tiada maaf bagi mu... oooiiii!!!! anjing sape ni cepat ngakuuu!!!












10 Luah rasa:

Tie berkata...

Waaakakaka.....

Macam-macam la Ilyn ni.... kelakor betul!

Agaknya si dot dot tu betul-betul putus cinta atau kehilangan tuan, tu yang angau je...Cian dia...

julietchun berkata...

bawak lastik kak,kakakaka.

ain berkata...

hihihiiiii...mcm2 hal!!!

zue berkata...

musim mengawan kot...tu pasal dia duduk kat tgh jln. cari mangsa.
lain kali siap2 bawak batu ngan kayu...apa2 hal senang nanti.

~PakKaramu~ berkata...

Do'akan saya selamat mengerjakan haji

zureen @ mama berkata...

Kalau terlanggar si anjing polka dot tu..kita juga yg susah ye tak??

Frust bercinta kot anjing tu..he3

nahmy berkata...

dia nak suruh amik utk jadikan 'pet' bela kat umah kot??

Hisham berkata...

asal x bwk balik je anjing tue...hehe

hidayahamin berkata...

macam-macam ada.....

naz ilyn berkata...

kak tie... rasanya tak bertuan kot asik merayap jer ni mesti anjing glandangan.

juliet... mmg nak kena itu anjing siap ko besok.

ain... tulah pagi-pagi buta anjing buat hal ngacau betul...

zue... anjing tu tercium bau dia punya bini kot tertinggal kat tengah jalan.

~PakKaramu~... moga selamat pergi dan selamat kembali dan mendapat haji yang mabrul...aminnn.

zureen... tulah kalau terlanggar lagi susah kalau boleh elak elakkan.

nahmy... masyaAllah kalau boleh dah lama rembat...hihihi.

hisham... alahaiii kalau boleh...

hidayahamin... ada-ada aje.