CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Isnin, 2 November 2009

last kopek

Ni jerlah yang tinggal balang atau telap kuih raya aku yang last kopek yang lain dah lama selamat ke dalam perut.

Kata orang yang koret-koret tinggal abuk tulahhhh yang sedap. Masa hari raya aritu kuih ni tak pandang pun kesian tak taulah sebab apa mungkin rupanya yang kurang menarik atau yang paling tepat rasa yang kurenggg kot.

Tapi dah last-last sedap pulak rasanya.... hihihi

13 Luah rasa:

ain berkata...

naz...umah akak banyak lagi. ada satu telap tu, belum bukak pun. nak bawak ry haji kot.hehe

Tie berkata...

Aaiik ?

Ada lagi ?

Kak tie punya botol kuih dah lama simpan dlm kabinet. Standby untuk tahun depan pulak, hihi...

ima berkata...

alahai umah ima pun ada lagi...gamaknya kena bawa balik kg raya haji ni baru habis...

kat umah ni bila dah abis raya budak2 pun tak pandang kuih raya dah...huhu

Zyma Saad berkata...

Ada lagi ekkkkk?
Yg last-last tu la yg paling sedapppp.....

:)

mrs insanfakir berkata...

Salam Puan;
Pagi tadi,anak2 saya pun berebut nak kuih kerepek yang di koret-koret,sedap agaknya sampai berebut.

ibuayu berkata...

biasanya tang abuk tulah yang paling sedap

e_ja berkata...

biskut raya umah akak baru jer tamat semlm..hehehe..yg koret2 tu yg sedap kan..

Mak Su berkata...

maksunya kuih raya tahun ni siang2 dah abis, mmg beli 2 jenis jer... huhuhuu, itupun se tong kenit, huhuhuu

INTAN RH berkata...

salam Naz, yg last tu berebut nak makannya :D

Shais berkata...

saya pun baru habis....balang pun dah basuh:))

LotsOfLove-Pearls berkata...

Salam Kak,
Akhirnya selamat juga dihabiskan..

adeh..

terasa nak makan kuih lak.
hehe.

naz ilyn berkata...

ain... nampaknya raya haji nanti ada kuih rayalah kat rumah akak ek...

tie... tulah! yang lain semua dah simpan tinggal satu ni jer yang belum habis nak buang sayang pulak.

ima... kalau tak habis lebih baik bawak jer balik kampung bila dah berlonggok ramai-ramai habislah tuuu.

Zyma... betul tu zyma berabut lg.

mrs insanfakir...
w'salam... budak-budak macam tulah dah tinggal koret-koret baru nak berebut yang penting habis tak membazir.

ibuayu... kalau dah takde abuk pun jadilah... hihihi.

e_ja... dah habis puas hati kata orang tak ler membazir.

INTAN RH...
w'salam... lama tak jumpa akak, selalunya mmg macam tu ler bukan budak-budak jer bapak budak pun ikut sama.

Shais... raya haji tak beli kuih raya kerr..??

LOL... tulah meriahnya hari raya bila kuih raya macam-macam jenis.

Hisham berkata...

salam...abuk pn abuk la yer...kalo sedut gune straw lg best...hehe