CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Sabtu, 17 Januari 2009

Buah Tangan

Buat pertama kalinya selama tujuh bulan aku menjadi seorang blogger inilah award pertama yang aku dapat. Cantik tu pink color lagi sebenarnya bukan siapa-siapa pun yang cute... blog aku ni antik ada ler... tuan rumah yang engpunya blog ni pun tak gak cutenya cuma comey tu ada lar sikit ha ha ha.... jangan jeles haa. Apa-apa pun terima kasih daun keladi... aku nak gak kasi bebudak ni award tapi tak pandai lar pulak nak cipta award almaklumlah buta IT... lain kalilah yer tunggu aku pandai godeh-godeh dulu. Lahhh... lupa pulak nak bagi tau award ni dari Qaseh, Mar, Tinta hati, Seroja dan Nurdaniella... kalu ada bagi ler lagi hi hihi.


Haa... ni award gak dari nurdaniella terima kasih bebanyak yer... dah terima ker sebakul terima kasih yang saya hantar kat depan rumah tu hi hi hi... cuma dari kejauhan ku kirim doa moga segala kesulitan dan permasalahan yang dihadapi dapat ditangani dengan bijak. Semua insani di dunia ni ada masalah yang tersendiri cuma cara bagaimana untuk kita mengatasinya... terpulang pada diri masing-masing.

p/s: award aku nak... tag aku tak nak boleh gitu aci tak... hi hi hi

18 Luah rasa:

fazemy berkata...

Award dgn tag ni bagus jugak kan sbnrnya. Kdg time kering idea nak posting apa..leh posting pekejadah yg ni..huhu

naz ilyn berkata...

fazemy...

tu lar pasal... kalau dah takde benda tag ngan award pun boleh jadi n3.. tak gitu

julietchun berkata...

tag yg ringan2 ok ler,kekdg tu ada tny sampai 50 soklan, bleh wat n3 sebulan,hik,hik.

Fara berkata...

Tahniah kak, dapat award tu :)Mmg layakpun...

naz ilyn berkata...

julietchun...

nasib baik tak kena tag yang sampai 50 soalan macam nak jawap soalan periksa pulak... kalau yang ringan-ringan tu boleh lar buat asalkan jangan soalan periksa kertas Bahasa English udah lar... akak ni sekolah takat spm jer.. hi3

naz ilyn berkata...

fara...

terima kasih... ishhh fara ni semua orang layak pun...

tintaHati berkata...

Errrmmm saya bagi tag ke award yer? Hihihii...macam tag jer...*gelak-gelak*

Takper la saya pun tak pandai buat award macam akak gak. So, andaikan lah sy ada award tu saya bagi pada akak lah sebab dekat side bar akak tue banyak image yg kiut miut... ;)

Bunga Rampai berkata...

Berkunjung tanpa buah tangan, sekadar salam ukhuwah dan ucapan moga persahabatan berpanjangan walau hanya maya :)

naz ilyn berkata...

tinta hati...

opsss... tinta akak lupa lar... tag rupanya... meraban betul lar akak ni... terperasan ler pulak ingatkan tinta bagi award.. malu malu.

naz ilyn berkata...

BR...

ishhh... nak jengah teratak LR tak payah bawa buah tangan...

moga kata terukir di maya ini mengukhuwahkan lagi tali sirahtulrahim...

S90 berkata...

tq 4 be follower.. it a compliment, very kind of u.. telah link kamu..

naz ilyn berkata...

S90...

terima kasih singgah...jom link

Tie berkata...

7 bulan blogging? Hmm...lebih muda sikit dari kak tie....

Tahniah laa....

eya berkata...

Salam sis..maceh snggh blog kite..

nurdaniella berkata...

sama2 kasih naz.. moga hidup kita akan terus indah lepas ni..

naz ilyn berkata...

tie...

terima kasih... kak tie lagi hebat ramai peminat... popular tu

naz ilyn berkata...

eya...

terima kasih kembali...

naz ilyn berkata...

nurdaniella...

seindah matahari... walau panas membakar diri tapi memberi cahaya ke seluruh alam