CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS

Ahad, 15 Mac 2009

alahai.... malasnya nak buat

Ni nak jawab tag dari Kak Nurdaniella... dah lama dah baru ni nak buat panjangan sangat... tapi Kak Nurdaniella punya pasal walau jari-jari ku sakit semua kerna menaip sehari hari rela jua ku kota.

TANDA-TANDA

1.
Tanda-tanda kamu bad mood
bila muncung boleh sangkut baju

2.
Tanda-tanda kamu marah
bertukar jadi ben 10

3.
Tanda-tanda kamu sinting
bila orang lain tak ketawa tapi aku sorang yang ketawa

4.
Tanda-tanda kamu malu
pipi tembam ku merah macam biji saga

5.
Tanda-tanda kamu sedang cemburu
lupa pulak macam mane....

6.
Tanda-tanda kamu sedang sedih
lama bersimpuh.... mengadu pada Dia

7.
Tanda-tanda kamu sedang gembira
nyanyi-nyanyi


APA-APA

1. Apa warna baju yang kamu pakai sekarang
apalah punya soalan... baju kita pun nak tau warna apa... sama warna dengan kamu pakai

2. Apakah kamu termasuk orang yang suka shopping
orang gila jer yang tak suka shopping

3. Apakah kamu percaya LOVE AT FIRST SIGHT
eemmm.... dah tak penting lagi dah...

4. Apakah yang ingin kamu lakukan sekarang
nak cepat abiskan jawab tag ni.... nak gi tido

5. Apakah rasa di hati kamu saat ni
mengatuknya... napalah dia orang buat tag panjang sangat ni...


BILA

1. Bila pertama kali kamu dilahirkan ke dunia
7 Januari 1974 nape nak kasi hadiah ker...


2. Bila saat terindah dalam hidup kamu

setiap kali tidur kanda bobok macam baby

3. Bila kali terakhir dimarahi ibubapa
dah tak ingat bila... hari-hari marah anak

4. Bila kali terakhir EHAM... EHAM
eham... eham apa tu... soalan kurang jelas lain kali jawab

5. Bila kamu akan married
berapa kali mau kawin dahhhh


BAGAIMANA

1. Bagaimana jika ada orang buat kamu sakit hati
tak per lah...

2. Bagaimana kalau ada orang cakap kamu lawa
buat-buat tak percaya (ehh... iye ker...)

3. Bagaimana jika ada teman kamu meninggalkan kamu
harap dapat jumpa teman yang baru... yang lama hanya memori semalam

4. Bagaimana jika ada orang yang tidak suka sama kamu
takper mungkin takde rezeki untuk kami bersahabat

5. Bagaimana kalau ketika kamu bangun kamu dikelilingi api
harap apa yang berlaku hanya sebuah mimpi

6. Bagaimana jika kamu keseorangan

ngadap blog... lompat sana lompat sini.. last2 pening sendiri


p/s: kepai tangan menaip tag ni...



16 Luah rasa:

ain berkata...

hihihi..seronok pulak baca tag yg cam ni ekh. sikit2 boleh kenal naz cam ne. Macam akak jeee.

Shais berkata...

saya pun kalau marah macam naz juga...selalu pesan kt anak2 jgn la buat ummi marah:)

LotsOfLove-Pearls berkata...

huhu..
dah lama dah aku langsaikan tag nie.
ngeeeeee..
best baca tag nie tapi huhu, skit sikit ar yg jwb..
nway.. seronok sumer ar..

izan berkata...

ilyn...

amboi... 10 A tuuu.... hehehe

wamboi.... rumah baru berseri gitu... cantiklah.... semerah pipimu ilyn....

cantik....

Fara berkata...

Kak jgn marah2.mai ambik TAG hihihi

tintaHati berkata...

wahh betul ka apa yang saya lihat ni? ini tag kah? ahahaha....

naz ilyn berkata...

ain...
kitakan serupa...hehehe

noorlara berkata...

memang panjang le tag tu, bleh berapi otak nak cari jawapannye. Jagn pass ke akak dah....INGAT!!!

naz ilyn berkata...

Shais...
betul tu... kalau ibu marah kang baru tau... beri amaran dulu... hehehe

naz ilyn berkata...

LOL...
mulanya niat mmg tak nak buat tapi tak sampai ati pulak... paksa rela... huhuhu

naz ilyn berkata...

izan...
10A... dasyat dasyat...hehehe bukan rumah izan... cuma tepek gambar jer... merah menyala semangat sikit...

naz ilyn berkata...

Fara...
ratu tag kita ni tak abis-abis nak buat akak fining lahh... award takde ker... ha ha ha dengan muka tak malu.

naz ilyn berkata...

tintaHati..
alahai... tinta janganlah kecil hati... dah ramai sangat yang mendesak suruh buat tag... dah tak berdaya lagi den nak menolaknya... tapi kalau dah banyak sangat utang... rasanya terpaksa pencen gak...

p/s: tinta ada tag untuk akak ker.. jangan basa omputeh aku tak paham...hihihi

naz ilyn berkata...

noorlara...
saya mmg seksa nak buat tag... terutama tag basa omputih... mmg berasap dan berapi kepala otak ni nak transelit... hehehe tapi saya selalu baik hati(perasan)tak tergamak nak pass kat kekawan...

nurdaniella berkata...

salam naz.. akak pun dah naik lupa dah tag nih.. lama yer awak peram.. tapi, terima kasih sebab sudi layan..

naz ilyn berkata...

nurdaniella...
hehehe... nak buat pekasam... pekasamkan sedap dimakan dengan nasi panas.